söndag 14 augusti 2011

Vem behöver gå på WOW, när man kan ha det fett ändå?

Nejdå... Hade gärna gått, fortfarande surt att missa några band jag gärna hade sett, men jag har haft det kanon ändå!

I torsdags blev det sticky (inte varit där på sjukt länge) där vi kollade på ett band som jag inte minns namnet på, men dom var riktigt bra! Och därefter vandrade vi vidare till konstepidemin och hade det trevligt.

I fredags blev det häng i början av slottskogen med lite folk och sen blev det kajskjul där vi drack billig öl, lyssnade på synthband och dansade till någon psycko-rymd musik. Märkligt och trevligt!

Men igår mina vänner, fy helvete vilken bra kväll!

Det blev en helkväll på trucken och JÄVLAR vad bra Horisont och Radio Moscow var! Kan inte beskriva dessa lyckokänslor jag kände under spelningarna. Eufori!! En klockren kväll med öl, häng med skönt folk och bra musik. Och slutligen film och nan i soffan hos två nya bekantskaper. Otippat och trevligt!

Snart blir det en sväng till kings head där Old Kerry Mckee spelar. Kommer bli fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar